2 Ekim 2014 Perşembe

Facebook sayfam çalındı - Nasıl geri alırım ? Çözümü Burada !

Facebook sayfanız çalındıysa, artık erişiminizi kaybettiyseniz geri almak için tek yol  bu linke tıklayıp çalınan sayfayı seçip facebook yardım merkezine bildirmek...

Eğer gerçekten sayfanız var ise ve çalındıysa aktif oluyor bu linkin içeriği ...

Facebook sayfam çalındı Yardım

Önce bir bakın bu adrese tıklayınca sayfanız gerçekten çalınmış gözüküyor mu ? Eğer çalınmışsa yahut yönetici hesabı değişmişse facebook bunu yıllar sonra bile görür :) Facebook ta sayfa satışı olaylarına dikkat edelim :) Satan adam sayfayı geri alabilir yani !

https://www.facebook.com/help/contact/434468003315353

Eğer sayfanız kapalı ise elektronik imzanız ile bu adresteki formu doldurunuz !

https://www.facebook.com/support/legal/dmca_counter

Daha fazla yardım isterseniz bana ulaşınız ...

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Sayfamı çalan kişi admin profilimi analist yaptı, diğer admin profilini ise kendisi aldı. Diğer içerik editörlerine dokunmadı. Ben de diğer admin profilimin güvenlik sorularını yanıtlayarak o profilimi facebooka kilitlettim. Ama günlerdir çalan kişi ile mücadele ediyoruz. O şifreyi değiştiriyor ben değiştiriyorum. Benim sahte kimliğimi bile yapmış. Emniyete şikayyette bulundum . Başka yapabileceğim bir şey var mı ?

Enginamca dedi ki...

Bize de oldu aynısı.Çalan şahıs sayfadan sizi hemen silmediğinde facebook ağır davranıyor. Yöneticiliği verdim diyor ama vermiyor. Savcılık kanalı ile uğraşaman lazım . Eğer çalan kişi profilini ve sayfanı çalsaydı yada sayfanı çaldığı gibi seni yöneticilikten atsaydı işin daha kolay olabilirdi.Bu ara facebook türkiye'den kimseyi takmıyor... Bir diğer yolda bu adreste : https://www.facebook.com/support/legal/dmca_counter

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaslar,
Benimde gecen hafta sayfam alindi , suan sayfam aktif durumda ve tum bilgiler hala benim uzerime kayitli , ama nasil alabilirim , ve bu sayfam ticari sayfamdi , bu konuda bana yardim edebilirmisiniz , bir haftadir facebokta yazmadigim yer kalmadi ama nafile kimse dogru duzgun cvp vermiyor

Unknown dedi ki...

ergin abi burdamısın bi sorum olucak

Unknown dedi ki...

engin abi burdamıısn

Unknown dedi ki...

Bişey sorabilirmiyim yani Biri bana yardim edebilir mi dün sayfami çalmişlar yani dün birisi hesabima girmiş o kişi de benim sayfami Başkasına vermiş o kişi de beni çikarmiş sayfamdan şimdi sayfami nasıl geri alabilirim ( hesabimi geri aldim ama sayfami alamadim) biri bana yardım edebilir mi? Sayfami nasıl geri alacam.

Unknown dedi ki...

Zayfami caldi hemen atti beni yardim edin

Unknown dedi ki...

Zayfami caldi hemen atti beni yardim edin

alparslantopal dedi ki...

Ben de bir problem ile karşı karşıyayım insanlık namına yardımcı olabilir misiniz?

Unknown dedi ki...

sana ulaşmam lazım.bana dönüş yapar mısın

Unknown dedi ki...

Merhaba arkadaşlar, sayfamda tek yönetim olduğum hesabın kapandı. Sayfa aktif, sayfamın yönetimini tekrar nasıl alabilirim?