4 Haziran 2012 Pazartesi

Asus K53u Xp Kurulumu- Xp Driver

Asus K53u Xp Kurulumu- Xp Driver



  1. ASUS K53U Audio driver
  2. ASUS K53U LAN driver
  3. ASUS K53U ATK Acpi driver + Hotkey Application
  4. ASUS K53U WLAN driver     Atheros Ar9285 Orjinal Driver isterseniz Tıklayınız !
  5. ASUS K53U AMD chipset + VGA driver
  6. ASUS K53U Azurewave Bluetooth Driver    
  7. ASUS K53U AHCI SATA driver      Sata xp yapmak için gerekli driver budur,bunu ultraiso programı ile açtığımız xp cd sinin içine atıyoruz (zip  yada rar olarak atmayın ) sonra imaj olarak yazdırıyoruz , cd mizi hazırlamış oluyoruz. 

 Lenovo nun sitesindeki ekran kartı olan Amd E-450 xp driver Amd Radeon Hd 6320 xp ben bu adresten indirdiğimi kullanıyorum .Oyunlarda en ufak bir sorun çıkarmıyor.


Asus k53u azurewave bluetooth xp driver .

5 yorum:

Unknown dedi ki...

ultraiso programında hata veriyo bitürlü xp yapamadım leptopu şöyle hata veriyo (error setting write page mode) diyor yazdırmıyor lütfen yardım edin :( şimdiden tesekkürler

Unknown dedi ki...

ultraiso programında hata veriyo bitürlü xp yapamadım leptopu şöyle hata veriyo (error setting write page mode) diyor yazdırmıyor lütfen yardım edin :( şimdiden tesekkürler

Enginamca dedi ki...

Arkadaşım ultraiso ile önce nereye kaydedeceğini seçmek zorundasın bazen bendede aynısını yapıyor. Senin için daha kolay bir programı upload ettim . İstersen bunu indir bu daha kolay ve % 100 .
http://www.2shared.com/file/H7cPcrjq/katlmsz_cd_oludtur.html

Tarık dedi ki...

abi allahını seven şu linkleri yenilesin acayip ihtiyacım var tarikhort@msn.com dönerseniz sevinirim

Enginamca dedi ki...

Abiciğim vallah kusuruma bakma siteye uzun zamandır giremedim , mesajını göremedim . Hala bir sıkıntın varsa yardımcı olabilirim . Aradığın nedir? Tekrar özür !